jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 11 november 2008 23:30

Av ♥ Janni ♥ - 11 november 2008 11:24

Tja!


Seg. Eller rättare sagt kaffe. Sen måste jag ta mina vitaminer för jag känner mig yr och fel i huvudet igen. Igår körde jag på med Gossip Girl och Smallville marathon eftersom jag hade missat ett par avsnitt under min resa. Sen ska jag kolla på ett Smallville avsnitt till om en liten stund. Efter det ska jag diska och plocka undan ytterst lite och sen duscha. Igår ville jag göra mig snygg till jobbet idag, men nu när vädret failar, så gör min utseende fixering det också. Jag som ville visat min nya skinnjacka för Carolin. Men det får väl bli en annan gång då. Skulle visst bli fint väder på tosdag och fredag. Skitbra! Jag hade tänkt storstäda på torsdags förmiddag och passa på att tvätta [om jag lyckas haffa en tvätttid] och sen fixa min överraskning till Jolle. Plus att jag ska laga mat till honom, inte för att vara sån nu. Men jag älskar att se lönen komma in på kontot som jag har överjobbat för att få, MEN, jag hade nog passat rätt så bra som hemmafru också. Lite funderingar här. Dock får jag en ytterst knaprig lön denna månaden. Jag är otroligt pengagirig och det var ett under att jag tog ledig i helgen. Vill inte ens tänka på hur mycket pengar jag har tappat [det har jag ju såklart redan räknat ut och deppar över det]. Men vet ni vad! DET VAR SÅ JÄVLA VÄRT DET!!!!! För jag ÄLSKAR New York och lätt att jag hade loosat de pengarna igen för att åka dit! Okej, där var jag lite motsägelsefull. Men jag är lite såndär konstig. 


På fredag är det nog bestämt att jag och Elle ska ses under dagen. Vet inte vad vi ska hitta på. Men antagligen blir det Väla eller så får vi plocka på oss walkin shoes och gå ut och gå om vädret tillåter [med det menar jag att jag inte vill gå i regn...]. Får kanske bjuda hit henne så vi kollar på Disney! (A) Även om vi får sitta i den numera stinkade soffan. Jag hade tänkt jag skulle tvätta allt och byta allt som har med kattlådan att göra. Köpa en litterkwitter och hoppas på det bästa. Vince har gått och blivit en pissekatt. Om jag inte får stopp på detta måste jag [nu krossar jag mitt eget hjärta] lämna bort honom. Han har fått kissnojja och jag vet inte varför!! Detta är inte ett dugg kul, han var inte sånhär innan. Vet inte vad som har hänt. Kattlådan är ju långt ifrån tömmningsredo och han sätter sig i min soffa och kissar flera gånger. Min nya gardin är redan gul och sen min resväska ska vi inte prata om [den är tvättad och klar som tur är]. Att de sen spyr på mattan har jag inga som helst problem med, men jag vill inte köpa en ny sova två gånger om året för att han har problem med blåsan eller hjärnan. Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Han är ju min bebis. Eller som My brukar säga att han är charmig den kissekatten. Nu sitter han här på soffkanten och gnider sin blöta nos mot min axel och gnäller lite på mig. Jag vill inte lämna bort honom. Han är min stora kärlek!


Musik: Tiger Lou - Odessa


bajbaj! Smallville väntar.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards