jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 november 2008

Av ♥ Janni ♥ - 14 november 2008 21:00

Tja!


Idag var ju ingen kul dag. Eller ja i början var den det, men jag fick flimmer för ögat och sen migrän. Tur man köpte piller i tid. Jag mådde tillsist så dåligt att jag var tvungen att åka hem igen. Då hade jag bara varit på Väla en timme?! :O skittradigt. Får träffa Elle nästa vecka istället. :P Men jag hittade en nyårsblåsa i all fall so jag ska pimpa lite. Idag är Johannes och turar så kommer inte ses förrän imorn som högst troligt.... :( vet inte om jag ska ut ännu. Men jag har ingen dricka. Det orkade jag inte handla idag. Ska fråga My hur det blir och sen fråga mamma om hon kan handla två, tre cider till Janni. :)


Musik: Ville Valo And Natalia Avelon - Summer Wine


Av ♥ Janni ♥ - 14 november 2008 12:00

Tja!


Idag är det inget promeneraväder i Helsingborg inte! Så det blir på med fina stövlarna och hänga på Väla. Ska passa på att växla lite danska pengar och handla sprit. Måste komma ihåg passet då också. Tänkte också att jag skulle ta med mina gråa pumps och klacka om dem, klacken på den är bara plast och det slits jättefort. Kan nog inte ha dem mer än en gång till innan jag måste göra en omklackning så lika bra. Stövlarna by the way, som kostade 1500 [2000 var utgångspriset, men på dyra saker i New York får man oftast rabatt för annars säljer de inte lika bra. I varje butik hörde man att just idag var det 30 % på väskor om jag råkade stå och hålla i en. Mycket bra sätt att locka folk tycker jag. :P] på Steve Madden håller nog ett tag till. Bra klack på dem, men sen blir det en stålklack. :)


Regn och rusk gör inte Janni glad. :S Men, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Nooot.


bajbaj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards