jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 7 november 2010 21:00


Idag var där inte många knop alltså. Jag gick upp åtta och kollade på Lois & Clark och sen har tiden bara sprungit förbi.


Jag har varit på City Gross och handlat tre dagars mat ungefär. Vi bestämde det blir tacos en dag och soppa en dag. Sen får det blir kyckling igen (vi gillar kyckling, man kan ju iofs gör kycklingtacos, men nääää). Idag åt vi en så kallad Tikka Masala, jag har aldrig gjort eller ätit det förr. Det smakade mest julafton enligt oss båda, så det blir nog inte mer gjort i detta "huset" som man säger. Sen plockade jag ut glasspaketet och chokladsås lagom till Gossip Girl och krängde. Fick en tjockkänsla ovanpå det så jag ställde bort paketet. Samtidigt som jag springer fram och tillbaka mellan tv:n och datorn då jag har tusen auktioner som går ut just ikväll! Dock tänker jag inte köpa allt givetvis... men något hoppas jag klart på.  


Så, imorn blir det samling som det fint heter. Sen måste jag hem och byta outfit. En vecka räcker (då måste jag bara påpeka att jag inte använt kläderna i en vecka, jag har lite ombyte här också annars hade jag fått spel). Efter det vet jag inte vad jag ska pyssla med riktigt, stanna i Ödåkra ett tag tänkte jag. Dvs ett par timmar. Gud jag är hemma så sällan nu, jag saknar verkligen mina katter. Det är sååå jobbigt att inte vara med dem. Ja, jag saknar mamma och pappa också men jag har ju vant mig vid att inte bo hos sen innan. Men inte mina små bebisar! Eller mest Maja numera eftersom Vince är ju deras nu typ. Vi kommer nog aldrig kunna flytta på honom även om det blir hus i Klippan, men Maja har jag hopp om fortfarande.



Som Eliots Det Öde Landets
Som Hellmans Och Det stora
Havet

 

Nej, nu måste Jolle vara klar i duschen för jag vill mysa framför tv:n.


Hejsvejs!



Av ♥ Janni ♥ - 7 november 2010 10:30




                   

Janni 

 

 

Johannes

Av ♥ Janni ♥ - 7 november 2010 10:00

 


 

 

Du ger mig inga löften
och du ställer inga krav
för att du vet exakt
vad jag klarar av

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards