jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 22 november 2010 22:00


Tänkte skriva en kort rad innan jag hoppar i sängen.


Vi målade en omgång igår då ja och spacklade felen efter det var "torrt". Sen sattes sopsorteringen upp väldigt stressat för vi skulle till Johannes föräldrar och hämta diskamaskinssaltet de hade handlat på City Gross till oss. Vi hade inte tid att storhandla igår som sagt. Vi beställde mat eftersom klockan blev mycket och vi ville äta till Gossip Girl. Sen blev det inte många knop efter det.


Idag bestod min dag av att åka in till stan för samtal, passade på att luncha med mamma och sen åkte jag hem till Ödåkra (och glömde klart att gräva efter vårt sängöverkast) och bytte om och sen till sist åkte jag och handlade. Sen åkte jag hem och väntade på Johannes som jobbade över... igen.


Vi skulle till apoteket idag, så jag missade AFV på tv för han jobbade över. :( buhu..


Iaf... Färgen var torr såklart så Johannes körde en omgång medan jag plockade lite och började med maten. Idag blev det karibisk kyckling soppa. Sketagod denna gången, för nu hade jag rätt kryddor till den också! :D


Så efter det har vi mest degat i sängen framför tv:n. Det är en sak som jag absolut är emot. TV i sovrummet, DET är verkligen en party pooper. BIG NONO!


Nej, sängen kallar, ska på uppdrag tomorrow! Wish me luck..


Mosh!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards