jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2010 13:30


Ja, det var extremt många år sen sist, men jag blev faktiskt sugen på att gå på årets Lucia Movie Night. Är man omogen då?!



Om det är någon som är intresserad att gå med mig hör av er!

Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2010 12:00


Ja, jag har simmat rundor så tiden har bara flugit förbi. Jag har bara skjutit fram städningen tills att jag inte hunnit. Jag fick stressduscha och sen stresscykla till ICA för att handla, trots att Jolle jobbat över. Vilket han har gjort hela veckan typ. DET SUGER! Dock har jag ju Sims att roa mig med nu så det är inte så farligt. :D


Iaf... har inte dammsugat på en vecka! GUD, här är så mycket damm alltså. Saga är under säng och alla möjliga stället och hittar fram dammet. Vilket jag iofs tycker är väldigt positivt i säg. Dock väldigt tradigt att dammsuga så ofta.


Ja, som sagt. Jag kommer simma idag igen, men inte lika länge. För jag måste städa innan han kommer hem så vi kan mysa och laga mat. Längtar efter honom. :(


    

Här har de lite myspys och försöker göra massa bebisar. :D 


       

En kul grej, min humörmätare sa illamående, men efter okänd anledning så det första jag tänkte på var att hon väntade barn. Precis!


        

Hon går som en jag vet inte vad. Sen kom den lille. Och Johannes friade! ;)


Nu ska jag tillbaka till min fantasivärld!

        


Av ♥ Janni ♥ - 18 november 2010 11:30


Är du romantisk? Japp.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Det finns inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja.
Har du lekt med någons känslor? Nej.
Hur många har du varit tillsammans med? Två seriösa.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? Det jag är i nu. Två år har precis passerat.
Hur länge var ditt kortaste? Alltså jag räknar inte de som bara vara någon månad. Så 15 månader med min förra.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min älskling Johannes.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var nog 18 och pappa var då 21 (Nikolaj kom med på köpet då).
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej, det skulle jag nog inte..
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej, när man tänker efter på riktigt så nej. Annars är det ren inbillning.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Johannes Lindberg.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Jag vill gärna gifta mig! Jag tycker det är viktigt.
Blir du lätt kär? Det beror på, oftast inte, men med Johannes blev jag kär direkt när jag såg honom stå vid grinden. Har aldrig hänt tidigare.
Vad faller du för? Hmm.. Smicker funkar ju alltid. ;) Haha, nej allvarligt... jag faller för tall, dark and handsome. Har liiite issues med blonda killar och vet inte varför. :P Sen tycker jag om om min partners skratt är skrattframkallande. :D
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det är 50/50. Man måste inte har allt gemensamt, men bara det inte går isär alldeles för mycket tycker jag. Jag tycker det är skönt att vara olika, det blir mer spännande förhållande då. :) Det bästa jag och Johannes har gemensamt är så löjligt som Disney filmer.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Japp, tall, dark and handsome.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Det beror på, men jag har själv aldrig gjort det. Sen har jag svårt att vänta för länge om jag är attraherad av personen. Dock hade jag som tur en sen debut så!
Är kärlek allt i livet? Kanske. Väldigt mycket innehåller kärlek. Familj & vänner. Så i princip ja!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards