jANNi    |♥|

Alla inlägg den 25 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2010 22:30


Alright, låt det bära eller brista. Det gick ju bra sist så det kommer gå så jävla fakking bra denna gången också. Plus att det är inte lika mycket pill som sist, så det är ju i regel lättare, inte för det måste bli det. Nu hade ju tjejen jag gick med väldigt bra koll eftersom hon gjort detta i ett par år. Jikes.... tre olika reklam jobb plus personlig assistent. Hur man lyckas att få ihop alla olika tider vete fan. Plus en familj.


Ja, alltså...


Nu har jag duschat och gjort mig färdig för sängen. Vi säger att jag är trött. Hoppas bara inte mamma ringer och vill ha skjuts hem senare när jag väl somnat. Jag får skicka och säga att jag sover. ;)


Godnatt!



Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2010 20:00


Jag kollade lite på En Julsaga innan och vet inte om jag ska sätta igång en film till. Jag vill ju helst se dem med Jolle som vi brukar göra. Vi får se, kanske bara en. Det kan väl inte skada.


Sen åt jag paj och kollade lite på 2½ men. Mys hela kvällen, dock vill jag sova tidigt, men tror inte jag kommer somna.


Nu är det väl dags att börja boka in julbak med alla people!


           


So Call Me!

Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2010 18:30


You feed me fables from your hand
With violent words and empty threats
And it's sick that all these battles
Are what keeps me satisfied...

Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2010 15:00


Det är väldigt mysigt med snö faktiskt, dock inte om man ska ut och köra bil. Långt. Bort. Där man inte vet något. Så, julen kom en månad tidigare iår. Jag är så glad att vi har fått snöigare vintrar nu. Eller man kan ju hoppas vädret håller fram till jul.


  


I alla fall... julmusiken har gått lite på högvarv här i Ödåkra idag. Jag har ingen ork till något idag, så lika bra. Finns inte mycket på tv heller att kolla på så jag antar att jag får ha tråkigt. Jag tvättar iofs. Jag har grävt fram ytterligare lite saker som ska med mig till klippan imorn bland annat det vita överkastet som hänger på tork. Sen min vita jacka behöver verkligen också en tvätt. Lite jobbigt med vitt då, så nu ska jag ha min svarta jacka ett tag.


     



Annars då. Ja, dörren kom idag. De plingade på dörren igår och frågade om de fick komma mellan tio och elva idag. Ja, jag är ju klart inte hemma (vad var det jag sa innan) så jag sket i vilket. Bara katten blir instäng i datorrummet och inte rymmer. Så vill hem och kolla in den nya dörren! Får vänta tills imorn kväll. 



För övrigt saknar jag Johannes. Väldigt mycket faktiskt.



Av ♥ Janni ♥ - 25 november 2010 13:00


så får ni smaka på glögg. Ska dema där imorn.


På lördag ska jag vara tomtemor där också. :P Det uppdraget är ju mycket roligare. Då ska jag ge önskelistor till barn så de kan skicka dem till tomten! :D Önskar jag hade sånt när jag var mindre.


Det var lite kort varsel, tur jag åtminstone har mina kläder, men får ta lite saker hemifrån eller de kanske har ett ICA kök så jag kan låna där istället. MEN det vet jag ju inte så bäst jag tar med mig egna saker den här gången iaf. Då får jag svänga inom Klippan på morgonen. Eftersom jag är i Ödåkra hos mamma till imorn så blir det ännu längre körtid. Det ska bli intressant med mitt första uppdrag ensam. Tror jag har koll på läget... tror...


Jag får bara vara där lite tidigare så jag får mer till att förbereda mig. Jag provade kläderna och ja behöver en mindre storlek på en sak. Annars är resten helt ok.


Nej, nu ska jag återgå till det jag gjorde innan. Ingenting.


Mosh!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards