jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 24 november 2010 11:00

Moshi Moshi!


Har ni testat den nya grädden från Arla. Alltså mums mums. Jag gillar nog jordgubben mest eftersom chokladen ändå smakar som choklad mousse. Jordgubben är bl.a perfekt till våfflor & pannkakor så slipper man ha fram både grädde och sylt. Själv ska jag göra rulltårta av den! Alltså ha den i....


  


För övrigt hade jag en stressig dag igår och kommer nog vara stressad idag med (jag ska till mamma och sova där till fredag). Jag var på Ica Maxi i Råå och demade för Arlas grädde igår. Jag är bara osäker på om jag tycker om att göra det eller inte. Det är ju pengar och det behöver man alltid. Jag kanske får testa ett par demos till och se vad jag tycker. Kanske bara nu för det är så nytt och jag är helt stressad. Vi får se.


Kul väder och jag ville ha bilen. Suuuure. Igår var det ju mest regn med frysvarning. Idag får jag väl köra 60 på motorvägen om jag nu tar bilen dvs.


Ja, nu är gubbarna i huset också som ska byta dörren. Fakk, varför kan jag bara inte vara hemma när de kommer hit. Dåligt Janni. Nej, det är faktiskt dåligt av hyresvärden att inte ge oss en lapp med dag & tid för när de ska komma och byta.
Vi vet inte ens vilken dag de kommer, hur ska jag kunna stänga in kattfan om jag inte vet när det kommer eller om de kommer. Jävla idioter! Arrrggghh!


Nu ska jag städa undan. Jag stressade hem efter demot för att få igång maten och städa samtidigt eftersom Johannes hade satt upp nästan alla lister. Fönstret och dörren har ännu inga lister, men vi vill faktiskt få ro så vi bar in sakerna och sov där igår. Det var väl rätt skönt utom att jag gick och sov på soffan för vi hade sprutat medel på Saga så hon fick inte var med i sovrummet.


Rummet blev iaf jättefint, jag tog ett par bilder som jag får lägga in när jag giter. Känner inte riktigt för det just nu, måste dammsuga och tvätta golvet. IGEN. :P Jobbigt med renovering alltså. Jag minns inte att det var lika jobbigt med köket. Jag var ju iofs inte hemma då så kanske därför.


Ovanpå allt så mår jag illa.... så det så.


Aja, vi hörs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards