jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 16 november 2010 12:00


Ja, sen har jar ett par snygga tapeter, som dock kostar för mycket enligt Johannes, men det kan vi nog ha överseende om. Deta är inga skrikiga färger och inte så många olika färger på dem heller.


       

Dessa tre är nog de som har fler än två färger. Men ändå väldigt färgstarka, enligt mig!


       

Fina mönstertapeter som jag är kär i. Jag gillar när det är samma eller nästan samma färg på både tapet och mönster.  



Jag vill ha ett hus med tusen rum!

Av ♥ Janni ♥ - 16 november 2010 11:30

Moshi Moshi!


Det här med målning tycker jag är väldigt kul, så jag fick honom att vilja måla annat än vitt. Yay. Sen vill vi nog antagligen fortfarande ha en fondtapet. Dock har vi nog helt skilda åsikter av vad jag har hört. Den röda vi har nu till exempel, är jäääkligt kall & hård & bara helt ful, och det röda golvet ska vi inte prata om. Jag vill ha något som lutar åt grå/lila/mullvadisch... typ svårt att förklara och ännu svårare att välja. Där är helt enkelt för få rum för alla dessa fina färger! :(


  

Denna hade jag velat se i sovrummet. (Lady 1462 Grå skiffer, från kartan nedan)



  

Denna karta har egentligen alla färgerna jag kan tänka mig, utom just lila toner.



  

Vi har tankar på grått (Röksopp) i köket, jag har tankar på lila toner i dator rummet, typ "Tistel". I hallen skulle jag vilja ha något åt "Romans/Pärlemor" och möjligt samma i vardagsrummet. Möjligtvis en annan, men jag vill ha fondtapeten som vi har den nu, dvs, genom hallen och in till vardagsrummet och då måste alla matcha.


  

Denna har en massa fina grå toner och andra grönischa fina. :)


Det finns en risk bara att han kommer tycka alla dessa är alldeles för tråkiga, men jag giter inte ha knallblått, rött eller äckelgrön för jag är inte 16 längre. Så jag måste verkligen försöka övertala honom... Bara tanken... Urk!


Vilka tycker ni om?






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards