jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 15 november 2010 12:30


Eller ja, dagens ångest började igår kväll faktiskt. Vi fick inte vara tillsammans i helgen ordentligt så kanske därför. Jolle kom och hämtade mig igår eftermiddags och vi passade på att fira lite fars dag. Typ...


Det blev ingen sovmorgon idag heller. Inte kul alls, men jag ska göra mitt bästa av dagen, lite städning och annat tror jag jag hinner. Maybe.


Igår fick jag ut fyra lådor av mina saker från garaget i Ödåkra. Det var tre lådor med julsaker och en låda med saker till skafferiet som vi råkade stoppa in i garaget när jag flyttade dit. Men nu har jag packat upp den lådan och fixat klart det åtminstone. Senare ska jag kolla genom julsakerna, och städa toaletten tänkte jag.


Jag orkar verkligen inget idag, så jag vill ta bilen till stan. Dock vet jag inte om jag ska det eller om jag giter ta tåget fram och tillbaka. Dagens I-landsproblem helt klart.


Nej, nu blir det dusch. Nu ska jag snart in till stan för samtal och det ska väl bli sådär.


Baj!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards