jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 14 november 2010 15:00

Moshi Moshi!


Helgen har gått väldigt fort faktiskt. Jag har haft sällskap nästan hela, men inte av Johannes. My kom över i fredes för en Disney/kränge kväll. Det som för övrigt blir min sista. Jag måste försöka undvika sötsaker, det kommer nog inte gå sådär jättebra. Eller så kan jag ju prova sluta med mina piller. Tänker fortfarande.


Igår körde jag lite garderobs/rum städning/rensning. Tvättade lite handtvätt och fixat lite annat med ett litet projekt som jag har för mig. Jag fick ett sms av Carro som undrade om vi inte kunde träffas för en cider, så jag bestämde att jag inte skulle sitta hemma och uggla på en lördag. Hade jag varit i Klippan känns det inte lika onödigt eftersom Jolle är där med mig, men är jag ensam så känner jag mig just ensam :p


Det blev Zoo Bar, Utposten och Helsing. Jag smakade också en äppelkaka för första gången. Vilket var väldigt gott faktiskt, plus att den var gratis. Det var en liten killen som bjöd oss på varsin. Med liten kille menar jag ung. 20 är liiiiite för ungt för min del alltså. ;)


Idag har jag tvättat en massa, vilket är skönt med hus faktiskt. Man kan ju köpa en egen tvättmaskin iofs, men jag har inga problem med att tvätta nere i källaren. Jolle kommer och hämtar mig och då ska vi nog ta med lite julsaker och den stora kattlådan som katterna har här. Den är liiite onödig enligt mig eftersom de ändå kissa ute och knappt i lådan. Så de klarar sig faktiskt med en lite mindre. Den stora är ju trots allt vår egen. :)


Vi diskuterade målningen i köket imorse och kom nog fram till att sovrummet är lättast att börja med. Så det får det nog bli. Jag vill ha en "fondvägg" ovanför sängen. Där halva väggen från golvet och upp i mitten är panel vill jag gärna ha en annan färg på väggen. Dock är det jobbigt eftersom vi inte ska byta golvet där på ett rätt så bra tag. Då har jag tre alternativ. Jag kan måla det vitt och måla det sen igen när golvbytet skett, måla den den färg jag vill ha fast jag har det röda golvet, eller måla den så det iaf passa golvet men som antagligen inte blir den förg jag egentligen vill ha där.


:)



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards