jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2010 14:30


Denna låt har jag inte hört på flera flera år och kan äntligen lyssna på den utan att få spel. Det var på den tiden då jag jobbade på McDonalds och hade denna som deras ringsignal. Ni kan ju gissa hur ofta den var igång.



Efter Madonna var det Weezer...





Varför jag kommer ihåg detta, det förtäljer inte historien.

Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2010 12:30


   

Dessa vill Janni ha i hallen.



  

Detta är en riktigt fin tapet och väldigt enkel.



    


Den vänstra passar fint i sovrummet. Den svarta är bara allmänt snygg.



    

Gå/Silver tapeter är också hett.



  

Den vi har nu är mindre het, jag längtar tills den är väck! Golvet då också klart.




Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2010 11:30


Något som jag och Elle testade när vi var mindre var sour cream union chips med cokladsås. Det äter jag just nu i väntan på köttbullar och lite makaroner. Det är faktiskt riktigt jävla gott! Så testa det alla chips och choklad älskare! :D



Av ♥ Janni ♥ - 21 november 2010 09:30

Moshi Moshi!


I natt sov vi i vardagsrummet och likaså ikväll... 


Jag skulle åkt till mamma i fredags, men eftersom jag inte kört i snö innan ville inte mamma jag skulle göra det själv ensam första gången. Jag får åka till henne en annan dag. Blir nog då när jag ska sova hos henne ons-fre då hon är alene.


Så... jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn, men just nu slipar han det sista innan jag ska dammsuga i sovrummet. För vi håller på att måla om där. Det ska blir grönt för grönt är skönt. ;)


Igår fick Johannes för sig att vi skulle handla målarfärg och kolla lite och sådant. Jag skulle kanske åkt itll mamma då istället beroende på hur lång tid det skulle ta. Vi skulle åka med hans föräldrar som skulle till väla och börja med julklapparna. Tack och lov slipper jag julklappar i år! :D


Så vi åkte med dem och började med byggmax och målarfärg. Vi kollade lite tapeter, men jag kände inte riktigt att jag ville ha dem som fanns där. Efter det käkade vi lunch på Donken och de hade fått in Emmenthalerhjärtan igen. Gött, det tog jag! Muuuums...


Sen drog vi till Väla och gick och letade efter lite olika saker, köpte timers till alla akvarium vilket är så skönt. Slippa tända och släcka, vilket man också ibland glömmer... haha.. Vi gick in och provade vinterjackor till Jolle, för han har ingen. Det blev till sist en på Team Sportia som var riktigt snygg faktiskt.


Vi skulle inom Ikea också och där skulle vi ha lite ljus bara, men vi köpte sopsortering som vi inte haft. Vi har kört med en hink till restavfallet och en pappkasse till allt som ska sorteras. Det ska vi skuva upp/in idag efter vi målat första omgången.


Klockan blev fem när vi var klara med allt så jag åkte hem till Klippan igen, kände inte att jag orkade för jag var lite sliten. Det är faktiskt jobbigt att shoppa tycker jag.


Så när vi kom hem diskuterade vi om vi skulle börja direkt, men vi orkade inte. Jag plockade undan sakerna och han flyttade ut madrasserna ut i vardagsrummet. Det kändes verkligen som om man sov hos någon annan så såklart kunde jag itne sova ordentligt. Plus att det stora akvariet har timer sen innan och den tänds klockan 06:00. Jippi och vakna klockan sju. Det är iofs rätt bra med sån väckning för då vaknar man av sig själv. Tog bara en timme, hahah..


Jag kunde inte somna om så jag gick upp och tog mitt glömda piller, som jag alltid glömmer, och kissade. Sen la jag mig igen och Jolle tittade på mig helt yrvaken. Jag blängde bara på akvariet och han visste precis vad han skulle göra. Så han släckte det och klädde på sig och gick och hämtade skruvdragare och verktyg. Jag kunde ju verkligen inte somna, men tio i åtta till tio över sov jag så typiskt att alltid somna precis när man ska vakna! Iaf... han kom tillbaka och slet loss alla listerna och ojade sig mest hela tiden medan jag kollade på Lois & Clark och åt en pirog. Mina skorpor är slut. :(


Så nu ska jag dammsuga upp allt damm. Vem trodde att det var så dammigt liksom. Jag tänkte visst under sängen och så, men under en byrå?! WTF....


Jaja, har inte tid med det här mer!


Mosh!







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards