jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 november 2010

Av ♥ Janni ♥ - 23 november 2010 12:30


...så har jag gått upp ett halv kilo till. På två veckor nästan. Så det går med en väldans fart må jag säga. Ännu har jag inte haft disciplinen att göra något åt det.


Johannes mamma säger att det klär mig, men han sa då direkt att det skulle hon nog inte säga till mig. ;)


Igår stod jag och kollade på när han målade det sista så slog jag mig på bugen (som tjocka gubbar brukar göra) och sa kolla kaggen. :P I ren protest gick han fram och drog upp min tröja och pussade på min magen. Fan vad arg jag blev. Jag gick och gjorde mat istället. :P


Varje gång jag är i Ödåkra måste jag väga mig. Det var bättre när jag inte gjorde det. Men eftersom det syns så pass mycket nu kan man inte undgå att jag gått upp ett par kilo.


Nästa steg... kränga godis... känner mig så lat.



Av ♥ Janni ♥ - 23 november 2010 09:00


Jag ska åka iväg om en stund. Det är ju inte direkt världens roligaste väder, men kan inte ta mig dit på något annat sätt så det får bli så.


Idag vet jag annars inte vad som händer. Jag måste handla räkor för det glömde jag igår, men det kan jag göra där jag ska vara.


Nu äter jag pepparkakor och dricker lite glögg till frukost. Jag glömde handla skorpor också...

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards