jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 1 december 2010 20:00



You with the sad eyes
Don't be discouraged
Though I realise
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness there inside you
Make you feel so small

But I see your true colors
Shinin' through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow.

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You can call me up
Because you know I'll be there

And I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors,
Your true colors,
Are beautiful,
Like a rainbow

If this world makes you crazy
You've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors, true colors
True colors are shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors

True colors are beautiful,
Like a rainbow

Av ♥ Janni ♥ - 1 december 2010 11:30


Moshi Moshi!


Jag är en 24-årig tjej från Ödåkra utanför Helsingborg. Jag bor för tillfället hos mina föräldrar och hos min föredetta sambo. Jag har tre katter som bor lite här och där känns det som. Jag har flyttat så många gånger att jag har tappat räkningen, men det gör inget! Jag kommer eventuellt göra en till flytt inom en snar framtid, den är bara inte bestämd ännu.


Jag har ännu inte kommit på vad jag ska bli när jag blir stor för jag tycker det är ett fruktansvärt svårt val. Så jag vandrar omkring på en karta utan vägar. Det är en aning förvirrande.


Jag är en Odd Molly toka och handla kläder är det bästa jag vet. Nästan. Nej, det är nog det bästa jag vet! :D Detta ger upphov till ett par bråk! :(


Jag är en väldigt speciell person som ger väldigt dåliga första intryck. Jag tror inte där finns någon som inte varit rädd för mig efter första gången de träffar mig. Jag vet inte varför. Trots det har jag lyckats fånga mig en underbar karl, som inte alltid är så himla underbar, men han måste ju tycka jag är något att ha åtminstone.


Min favorit tid på året varierar. I regel gillar jag sommaren mest eftersom vädret är snällast på den tiden. Hösten är den finaste, men december månad håller jag varmt om hjärtat då jag verkligen älskar julen. Jag älskar att kolla på julfilmer och dricka glögg och mysa och försöker absolut inte stressa under julen. Dessutom har jag fortfarande choklad kalender!


Jag må vara 24, men där finns ett barn inom mig som älskar Disney filmer. Skulle vilja ha allihop, tyvärr har man inte alltid tillräckligt med pengar till det.


För övrigt tycker jag om att laga mat och bakar gärna, vilket har inneburit ett par extra kilon hos min s.k sambo. Tur han använder så mycket energi på jobbet! Toktrött när han kommer hem alltid dock vilket gör att vi sällan hittar på något, fast jag är en person som gärna hittar på saker alltid. :P




Av ♥ Janni ♥ - 1 december 2010 09:00

Moshi Moshi!

 

Sådär... lite trött, men jag får gå upp lite tidigare idag eftersom jag ska jobba tors-fre. Fick jobb på lördagen också, dock i Malmö. Jag orkar inte köra i Malmö när det har 70 cm snö. Så jag sa nej, fast jag ångrar mig lite nu. Vad ska man göra åt det nu liksom? Det kommer fler dagar... tror jag... hehe


Idag blir det Väla en runda med Martin. Ville iväg igår, men idag får duga. Ska passa på att hämta lite saker jag behöver för jobbet imorn och fredag. Lite engångs grejer, som tydligen kom i massor häromdag. GÖTT!


Annars då. En väldigt glad nyhet kom plingandes igår, men det än än så länge hemlighetsmakeri. Så ni får veta när jag vet mer! Done and done.


See ya!








Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards