jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 9 december 2010 21:30


Jag har lite ont i fötterna och nacken efter denna dagen, kommer ha dubbelt så ont imorn.


Johannes ska på Afterwork imorn och någon julmat grejs, så vet inte om jag kommer kunna få massage imorn igen. Vet inte ens om han är hemma när jag kommer. Men det lutar åt ensam middag för mig och ni vet ju vad det blir då. FÄRDIGMAT! ;)


Min kropp pratar med mig och den säger SÄNG!

Av ♥ Janni ♥ - 9 december 2010 11:30

Moshi Moshi!


Ja, nu är det inte direkt så att jag tror på Gud eller så. När jag var mindre trodde jag faktiskt att det fanns någon uppe i himlen som lekte med oss precis som jag lekte med dockor. Men den teorin växte jag ur ganska snart, även om det var en kul teori.


Sen då, jag tror att människan mår allt sämre för att vi inte tror på Gud, men det är min egen uppfattning. Ändå tror jag inte på Gud...


Jag vet ärligt inte vad jag tror på så jag tror detta iinlägget är meningslöst.

Av ♥ Janni ♥ - 9 december 2010 09:00



för hela slanten likaså imorn, men tur jag hinner hem till Idol. Jag kommer hem 19:35 ikväll (och imorn) och då ska potatisarna nästan vara klara i ugnen. Idag blir det bakas potatis. Vi åt soppa igår, men det känns alldeles för ostadigt för mig att ta med mig soppa, så jag köper något jag kan värma eller en färdig sallad, det funkar fiiiint.


Hejsvejs!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards