jANNi    |♥|

Alla inlägg den 28 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2010 17:00

Moshi Moshi!


Jag har suttit och kollat saker på MissGreta och lite på Tintinstyle och hittat en himla massa fina saker. Har pillat lite med kollage och mixat ihop lite kläder som jag gillade.


 


Den här sjalen/halsduken är väldigt enkel, men så snygg! Skorna är så heta, men så dyra! haha





Den där halsduken är jag såååå när att jag köper... dock vet jag inte vad jag ska ha till den. Behöver ett par nya handskap och dessa är mjuka och fina!


  

Jag älskar dessa leggins! Sköna & snygga, väldigt bra kombo.



  


Dessa får mer än gärna hamna i min garderob. Dock har man ju inte alltid cash till allt. Drömma kan man!       

Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2010 15:00


Jag får snart spel på datorn. Jag tänkte lägga upp ett webbalbum med alla mina Mollysar så ni kan se vad jag har. Det är bara det att bilderna blir pyttesmå. Tror det är två styckna som är i normalstorlek. Detta är väldigt frustrerande!


För övrigt så bakar jag! :) Tyvärr har jag ju ingen kamera (har inte lämnat in den ännu!), vilket är dagens I-landsproblem, men damn det är surt. Kunde inte ens fota min jul outfit. :S Ni får en färdig bild på pajen jag gör.


 

 

Girdlebuster Pie:

 

Saker till basen:


  • 375g digestive biscuits
  • 75g soft unsalted butter
  • 50g dark chocolate pieces or chips
  • 50g milk chocolate pieces or chips

Fyllning:


  • 1 litre coffee ice cream

Topping:


  • 300g golden syrup
  • 100g light muscovado sugar
  • ¼ teaspoon Maldon salt or pinch of table salt
  • 75g unsalted butter
  • 2 x 15ml tablespoons bourbon
  • 125ml double cream


Hoppas det smakar!




Av ♥ Janni ♥ - 28 december 2010 11:00


Jag saknar mina majusar faktiskt, det är faktiskt jobbigt att inte ha Maja här. Tyvärr kan jag inte flytta på henne förrän vi har ett hus och ja, det kommer ju inte direkt ske inom en snar framtid alltså. Just nu ska vi se om jag verkligen måste ta lån eller inte. Vet inte om man kan ändra sig mitt i en termin om det skulle behövas. Vi får se. Iaf jag saknar mina kissar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards