jANNi    |♥|

Alla inlägg den 7 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2010 16:00


I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there...


Där finns en 20 sekunders bit inuti Linneas version av Hope there´s someone där jag blir så berörd nästan till tårar. Ca 3:40 - 4:00.


ps. den finns på Spotify ds.

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2010 13:00

Moshi Moshi!


Idag skulle jag inte gjort så jättemycket, men eftersom jag inte kunde få någon jävla tvättid innan lördag så var jag tvungen att köra till Ödåkra och tvätta. Skulle ju ändå hämta saker till jobbet så slår två flugor i en smäll. Eller fler egentligen, för jag har varit och hämtat ut recept på apoteket, återlämnat gardiner till ikea som jag köpte härom dagen då jag inte visste var mina julgardiner var. De var ju klädkammaren... hade inte flyttat dem som massa andra saker nr jag flyttade i november förra året (!). Haha... så jag tänkte jag är ju ändå i Ödåkra. Bra dag.


Om ett par minuter ska jag åka till veterinären med Maja för hon ska vaccineras, det är Vinces tur imorn, men det ska jag inte ta. Idag tar jag det för jag ändå är här! :)


Sen ska jag tvätta en omgång till och sen åka hem och inom en affär och handla. Dock har jag inte bestämt om jag giter med City Gross, det är ju ändå på vägen och jag sparar rätt mycket pengar jämfört med storköpet eller ICA supermarket.


Så, vi hörs sen!


Haaaaj!

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2010 11:30


Jag skulle inte direkt säga att jag har bara har en bästa vän. Mina närmsta vänner räknar jag faktiskt in i detta ämne.


Annars är ju Johannes nog min "bästa vän", men det är väl självklart. Det hade varit lite dumt annars. Hahaha...


Alla mina katter är också mina bästaste vänner! :D

Av ♥ Janni ♥ - 7 december 2010 11:00


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards