jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 17:30


Oh, som jag har väntat på ett spel. Diablo III kommer äntligen nästa år!


DET MÅSTE JAG HA.



Har suttit och kollat trailers och classes och vet exakt vem jag vill vara! :) Hihihihi



Hon är sjukt het!

 

  


    



Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 15:00

Moshi Moshi!


Jag har kollat runt lite på gravid magar och gud vad alla är olika.


Jag såg flera tjejer som bara efter 5 veckor graviditet hade värsta bulan, eller vid 7 veckor. Alltså när jag var 8 veckor gjorde jag min abort och jag var platt som en pannkaka. Typ. Med det menar jag ingen förändring alls. Så jag undrar hur jag hade utvecklats. Jag hoppas klart på en liten mage som inte syns bakifrån.



Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 13:30

Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 11:30

Moshi Moshi!


Jag har velat ha den nya Iphonen nu i snart ett halvår. Jag har sagt att jag tänker vänta tills mitt abonnemang går ut, men fan jag orkar inte vänta längre. Jag vill ha NU! NU! NU!


Så jag har suttit ett par gånger och kollat allas hemsidor och deras  abonnemangspriser. Det lutar än så länge åt tre, men skulle vilja att ni som har en kunde säga lite vad ni har för operatör och deras månadskostnad är. Får man några extra kostander som inte "står" med någonstans, hur mycket internet har ni och förbrukar ni allt? Övrigt som är bra att veta?


Jag hatar alla operatörer (sluga jävlar) egentligen för det tillkommer så mycket. Man måste verkligen lusläsa allt! Vill inte ha några överaskningar. Liksom är det värt att ha ett 499 kr abonnemang plus en sms/mms tjänst på 149 kr när ens vanliga kostnad brukar landa om 300 kr (då med en sms tjänst och avbetalning av telefon) liksom.... kan man inte då ta ett billigare och betala av telefonen. FÖÖÖR egentligen betalar du för telefonen ändå. De säger bara du får använda hela beloppet. De skiter ju i om du betalar av den eller inte bara du betalar en högre kostnad var månad. ;) Aja, jag giter inte ta en sån här diskussion.


Jag ville mest höra hur ni känner för era operatörer och deras abonnemang!



Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 11:30


Det finns ett ögonblick som skedde i somras. Ett ledsamt ett, men jag kommer minnas det länge. Det var under min abort. Det var en svårt abort denna gången och verkligen inte lika lätt som min första (psykiskt). När jag blev gravid första gången tyckte jag inte om barn ens, ville nog inte ha barn heller för den delen. Efter den aborten växte min längtan efter barn och kan ju säga att den är större än någonsin nu.


Iaf... back to the moment...


Efter att jag hade tagit mina piller (försöker hålla allt oäckligt) och aborten var igång låg jag i sängen med Johannes. Han var tvungen att vara med mig annars hade jag blivit galen. Man springer på toaletter tusen gånger den första dagen.


Efter ca två timmars springande satte jag återigen mig på toaletten och kände att "det" försvann. "Det" var nu borta och fanns inte längre i mig. Det gjorde ont och jag började gråta. Jag ville egentligen ha barnet, men det fanns helt enkelt inte pengar till en sån tillökning för tillfället tyckte vissa.


Egentligen förstår jag mig inte på mig själv. Jag har aldrig velat gå efter strömmen, ni vet utbilda sig, träffa rätt partner, gifta sig, skaffa hus, och sen kommer barnet. Varför skulle inte jag kunna fixa barnet nu och utbildningen sen?! Jag vet ju inte ens vad jag vill bli. Jag vet inte hur länge jag kommer att inte veta, det kan var flera år. Varför kan inte bara jag göra något som JAG vill för en gång skull. Fast nej, varför ska jag vara självisk? Det kommer när det kommer får jag hoppas. 


Normen är fel, fel I tell you!


För er som undrar så ångrar jag min abort och tänker på det väldigt ofta.

Av ♥ Janni ♥ - 8 december 2010 10:00


Är det någon som vet vad låten heter i mitt klipp från igår? Jag tycker det låter som Nelly Furtado, men hittar inte något vettigt....




Jag hittade den! :D The Black Eyes Peas!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards