jANNi    |♥|

Alla inlägg den 14 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 14 december 2010 21:00

Moshi Moshi!


Jag har inte köpt något på tradera på ett rätt bra tag nu. Jag hade inte riktigt hittatnågot som var värt det liksom. Men jag har letat efter ett fint mysställ ett bra ta nu och ville inte gå och betala hur mycket som helst för det så jag har ögglat på tradera för att se om jag hittar något. I typ ett år eller två nu.


Jag hittade en annons för ca 3 veckor sen och jag bestämde att jag skulle ha den kvittar vad den kostar... eller nått ditåt iaf.


  


Det roliga var att jag fick reda på igår kväll ju att jag skulle iväg och just när den jävla annonsen avslutades. Så jag fick lägga ett jävla-i-det högt maxbud och sen hoppas på det bästa och bevaka via sms. Tur den stannade på hälften av det... hade gråtit annars. *Haha*


Så nu har jag också beställt ett på sånna här till coaten. Tur de kom i rätt färg denna säsongen. Annars hade jag intekunnat köpa Fonda coaten heller! Skam!


  


Längtar efter dem redan! Fina till mina slappedagar till jul ju!  


     

Av ♥ Janni ♥ - 14 december 2010 18:30

Moshi Moshi!


Dessa två har jag införskaffat mig nu för en väldigt billigt peng. Det blev mycket handlande kom jag på. Blööö, synd att allt kostar pengar! Man skulle varit rik. :)


    


Idag blev det en sväng till Ödåkra och tvättade min jobbeskjorta och sen åkte jag en sväng på Väla. Skulle bara se om Odd Mollys nya kollektion var kommen men icke.


Lika bra...


Nu ska jag strax göra mat när diskmaskinen blir klar. Är rätt så hungrig. Det blir biffar, sås och pärer! Riktigt sugen på det. Lite sugen på min left over pizza, men det får bli min lunch imorn!

Av ♥ Janni ♥ - 14 december 2010 17:00

Okej, ett till sånt inlägg.


Jeans, grå tröja och en fleece underställsjacka.


Sen min svarta jacka och min feta stickade Molly halsduk.


VARM OCH GO!




  

Av ♥ Janni ♥ - 14 december 2010 13:00


Ja, igår var aboslut ingen bra dag. Allt som kunde gå fel gick fel så jag orkade faktiskt inte blogga. Förlåt.


Denna veckan är sista jobbeveckan innan jul. Nästa vecka blir det slappe hela veckan. Jag skulle åkt skidor, men jag följer helt enkelt inte med. Jag kände direkt när mamma att vi skulle iväg att jag inte ville iväg. Det blir då tredje julen utan Johannes och jag kände att jag inte ville. Dock har jag inte varit tillräckligt tydlig tydligen så allt blev ju fel. Ja, ni kan ju tänka er hur alla reagerade. Ingen är nöjd.


Jag och Johannes hade värsta kriget igår också. Tur som det var så löste det sig till sist, vilket var jätteskönt. Ingen bra tid på året för ett uppbrott här inte!


Så jag känner att denna veckan vill jag bara få så jävla överstökad så det är inte sant.






Jag var på en Workshop imorse, fick reda på det på mail igår vid nio. Rätt kul ju.



  

Av ♥ Janni ♥ - 14 december 2010 12:30



Gud jag var kär i den här låten när jag var liten! I love it!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards