jANNi    |♥|

Alla inlägg den 29 december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 29 december 2010 22:00


Ja, i dessa tider förstår jag att jag kallar mig själv lite galen. Ni förstår jag har klädmani! Haha, inget nytt hoppas jag! ;)


Mina koftor från Minzo kom iaf idag. Det gick fort och de passade!


Nej, nu börjar tv!


See yah!

Av ♥ Janni ♥ - 29 december 2010 15:30


Jadu, det är väl som drömmar antar jag fast lite annorlunda.


Mina ambitioner just nu är att fixa skolan och klara den så jag kan bilda familj. Sen händer det väl saker på vägen som det brukar göra. Trevligt och mindre trevliga. Har ambitionen att börja träna något också, vad vet jag inte. Just för tillfället har jag bara tankar och inte någon vidare motivation till det. Så ambitionen blir då att få upp motivationen.


Motivationen för skolan börjar växa känner jag. Får se när jag startar skolan och ser om det är något för mig.


När man utbildar sig till socionom kan man blir så hilma mycket. Där är två saker som jag än så länge har funderingar över om jag skulle arbeta som. Dessa är kurator på en skola eller sjukhus och Socialkonsulent har jag också varit lite inne på. Man kanske känner det sen när man börjar läsa.


Mosh!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards