jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 9 oktober 2007 01:00



Don't you ever go out
When was the last time you were out
Have you ever been out
Oh dear

Is something wrong with the air
Since you can't breathe in here
How long have you held your breath
Oh dear

What is closing you in
Must be a giant dream
It's not your life we have seen
Oh dear

Don't let your choices be
hopes you still can't feel
All was giving for free
My dear

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2007 23:00

Tja!


Tydligen när vi skulle ner till stan och gick vi och rökte och dansade till busshållsplatsen. Inget minne.


Jag hittade en lapp i min väska som var från danskan så jag och Jãnni satt glatt och läste den på danska högt och tydligt på bussen. Det lät fan jäkligt bra alltså! Det minns jag mycket väl. Hon med.


Vi byte plats och Jãnni satte sig i mitt knä. Jag minns, men hon gör inte. Jag visade mitt superläppglans som har både spegel och lampa på sig för Mathilda. Sandra lade tillbaka det i min väska, men jag skulle ha den i ett speciellt fack så att jag kunde hitta det senare när vi var på Tivoli. Jag tog upp den igen och envist försökte jag få ner den mellan Jãnnis klänning och min väska tydligen. Inget minne.


Ehh, känns som man tappar minnet lite.


puss!

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2007 22:00

Tja!


Sådär, då var det bokat och klart. Känns mycket bättre att veta att det blir av och inte bara mycket snack och lite verkstad. Blev glad när hon frågade om någon hade ica-kort. Lite smågenerad blev man väl, men jag sa att jag hade ett. "Bra, för ni får 500 kr i rabatt på resan då!" "Klart man har ica-kortet..." det var det jag lyckades klämma ur mig. Enda gången det inte har varit pinsamt att säga att man har det. Så skaffa ett ica-kort, det är ju inte bara bra när man handlar på Maxi tydligen. :D


Fan, vad vi hade skoj på jobb idag! Verkligen bra personal, men Sandra var ju bäst. Hon kollade på personaluppställning när "idol" Rickard stod bredvid och klämde ur sig. "Gud vad skönt att vi bara är tjejer idag!" "Tack för den!"


Det e najs! Köra med Jostick!


Nu blir de kanelbulle och mys för resten av kvällen med kissarna *kramkram* Vet inte om Sex & the city går ikväll, men hoppas och håller tummarna.


By the way äter ni grönt sockervadd kan ni ju gissa vad som händer. ;)


pussar!

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2007 11:30

Tja!


Okej, pappa ringde "Hannibal". Pratade och jag får bo kvar här resten av månaden. Skönt det känns, lite lugnare. Men måste jag betala hyran här ju. Ojoj!


Nu ska jag rota fram frulle. Tror det blir en kaaaff och yoghurt, möjligtvis koka ägg. Eller steka, orkar nog itne vänta på att de ska bli klara. Ellor?


Sen ska vi töser ner till fritidsresor och boka vår lilla semestervacation! wohoo! Sen blir de jobb faktiskt för alla tre, jag och Jãnni jobbar ihop för första gången på veckor! Längtar!


Musik: Katie Melua - Piece By Piece


poss!



...

Av ♥ Janni ♥ - 8 oktober 2007 00:00
Av ♥ Janni ♥ - 7 oktober 2007 18:24

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards