jANNi    |♥|

Alla inlägg under december 2010

Av ♥ Janni ♥ - 27 december 2010 20:00


Jag tänker på skolan off course. Jag har ju en helt okej dator som står i Ödåkra och jag har så jag kan göra allt på den. Men jag skulle nog vilja ha en bärbar. Alltså definitivt ingen monster dator utan en liten liten skit som jag ska använda till skolan.


Det enda jag behöver i den är ju word och sen internet. Så att ..... KÖP JANNI!

Av ♥ Janni ♥ - 27 december 2010 19:00


är mina kläder som jag har beställt på rean. Jag orkar oftast inte ta mig ut bland folk i dessa dagar så jag brukar beställa en hel drös med kläder. Likaså iår! haha


Dessa saker väntar jag på:


Från Minzo har jag beställt två styckna HunkyDory koftor som jag kollat på men de har varit för dyra, 50 % är ett måste för rea för min del såvida det inte är någon jag bara måste ha.. så 50% på dessa sötnosar!


    


Från GetMyFashion har jag beställt dessa på 50%.


    


GetMyFashion hade också den här fast på nästan 70%, där fanns en blå och den här grå. Eftersom jag redan har en vanlig lovelyknit i Bluegray tyckte jag en räckte.


  


De hade också den här underbara skapelsen som jag nästan köpte, dock tycker jag att den ändå var för dyr fast det var 50% på den. Kommer de mer rea, då slår jag kanske till! Om jag har några pengar kvar dvs... :S


  


Saker från Odd Molly som jag skulle vilja ha är bl.a. dessa:


           








ps. Det kommer mera, det lovar jag. ds.




Av ♥ Janni ♥ - 27 december 2010 18:30


...men jag sitter fast framför datorn.


Johannes är hos sina föräldrar för hans pappa har dragit hem brandmännen och när de är där brukar de syppa rejält, det kan han ju inte missa. Erhmm.. på en måndag...


Jag ser fram emot nyår. I år blir det "antagligen" att vi inte gör något speciellt vilket för en gång skull ska bli skönt. Inte så att jag inte ogillar nyårs fester utan mer att det inte blir så jävligt med raketer som inne i stan. Klippan blir nog lugnt och fint iår. Plus att jag har köpt Gula Änkan till oss. Det ska bli smarrigt!



Av ♥ Janni ♥ - 27 december 2010 12:30


Min favoritplats. Det blir nog sängen. Jag älskar att sova, speciellt om det är kallt och väldigt varmt under täcket. :P


Om det var en plats som inte var här hemma måste jag nog säga New York. Himla trevligt ställe det där.



Av ♥ Janni ♥ - 27 december 2010 10:30


När man kommer in på skola! Janni Willumsen har kommit in på sitt första hands val... wohooooo! Detta gjorde min dag.


Nu blir det städa litegrann och möjligt jag åker in till Väla eller stan. Har inte bestämt mig ännu!


Jag är helt uppspelt.

Av ♥ Janni ♥ - 26 december 2010 15:00


 Där är ett par styckna rädslor iaf! :D


  • Telefonfobi
  • Hatar mörk vatten
  • Är skräckslagen för hajar
  • Är rädd för att bli lämnad ensam


Kommer jag på fler så uppdaterar jag!


Av ♥ Janni ♥ - 25 december 2010 18:30



Ja, en först av något är väl alltid något speciellt. Jag har ett par första iaf.



  • Min första pojkvän.
  • Min första bostadsrätt.
  • Min första jul utan min familj.
  • Mina första husdjur (blev ju två på samma gång)


Kanske kommer på fler, så då uppdaterar jag i så fall!

Av ♥ Janni ♥ - 24 december 2010 17:00


Jag kan faktistk gråta väldigt lätt, så filmer där djur dör bölar jag gärna till.


Annars kan jag gråta när jag är:


  • Arg
  • Frustrerad
  • Förvirrad (ibland t.o.m. när jag kör bil och inte hittar och det är långt hemifrån och jag inte har gps, därför kör jag aldrig utan gps eller sällskap)
  • Glad

Med gärna menar jag att jag inte kan kontrollera om jag börjar böla eller inte... då oftast gör jag det.


Känns tryggt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards